poniedziałek, 19 czerwca 2023

Spróbuj nowych rzeczy + video | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj w ramach inspiracji przygotowałam dla Was trochę nietypową jak na mnie pracę. Nietypową, bo baaaardzo mixmediową. Lubię media, ale raczej nie odgrywają one u mnie pierwszoplanowej roli. Tym razem jest inaczej :) 
Moja praca to średniej wielkości blejtram, na którym centralna kompozycja jest ułożona z różnego rodzaju odlewów. Wszystkie pokryłam woskami, dzięki czemu mają błyszczą się i mają piękne kolory. W stworzeniu tej pracy bardzo pomocne były również różnego rodzaju farby akrylowe oraz niezawodne heavy body gel, żeby trwale skleić te wszystkie elementy. Dużo czasu poświęciłam na zrobienie tła, a w filmiku możecie zobaczyć, że nie od początku takie było jak na załączonych zdjęciach :) 
Zapraszam Was na film - nie trwa on długo, mimo że praca powstawała blisko 3 godziny. Zobaczycie na nim poszczególne etapy oraz sposób w jaki nakładam różnego rodzaju media. Mam nadzieję, że będzie dla Was inspirujący.


Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz