środa, 21 czerwca 2023

Chustecznik z postarzaniem | Agnieszka

Na mój kolejny projekt dla wybrałam drewniany chustecznik, który ozdobiłam papierami ryżowymi od ITD collection i wyciskami z foremek oraz postarzyłam za pomocą żelu antycznego Pentart w kolorze oliwkowym, który bardzo pasował do kolorystyki papierów, których użyłam. Chustecznik przeszlifowałam papierem ściernym i na zewnątrz pomalowałam białą farbą akrylową ze Stamperii. Następnie ponownie go przeszlifowałam i przykleilam papier ryżowy za pomocą kleju z werniksem Pentart. Całość wielokrotnie pokryłam lakierem matowym szlifując papierem ściernym pomiędzy kolejnymi warstwami. Do wycisków użyłam dwóch rodzajów foremek i masy lekkiej samoutwardzalnej. Wszystkie wyciski z masy pokryłam lakierem akrylowym matowym. Następnie wszystkie wyciski pokryłam żelem postarzającym Pentart w kolorze oliwki i za pomocą mokrych husteczek usunęłam nadmiar. Środek pudełka pomalowałam farbą kredową Pentart w kolorze szparaga. Po wyschnięciu przeszlifowałam papierem ściernym i pokryłam lakierem akrylowym matowym. 
pozdrawiam
Agnieszka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz