sobota, 17 czerwca 2023

Podziękowanie dla nauczyciela | Aleksandra

Temat nowego wyzwania na blogu to "Litery i cyfry". Od razu skojarzył mi się ze szkołą, a skoro do końca roku szkolnego niewiele czasu pozostało, moją inspiracją jest podziękowanie dla nauczyciela matematyki za korepetycje. 
Prosta kartka w stylu clean & simple, gdzie głównym elementem dekoracyjnym są rozsypane cyfry. Do kartki wybrałam jedynie czerń i biel. Dla mnie to kolory najbardziej kojarzące się ze szkołą. Na początku przygotowałam prostokąt z czarnego papieru, na którym dodałam stemple białym tuszem Hero Arts. To chyba najlepszy biały tusz jaki można spotkać. Następnie przygotowałam cyfry. Wycięłam wykrojnikiem i skleiłam z trzech warstw, żeby je pogrubić, a przy okazji usztywnić. W przypadku tego wykrojnika, każda cyfra posiada dodatkowo nieco większą obwódkę do wycięcia i korzystając z tego, wycięłam miejsca na cyfry w przygotowanym białym kwadracie papieru. Przed sklejeniem wszystkiego w całość, uznałam że przyda się jeszcze kilka kleksów w tle. Użyłam stempli, ale można również wykorzystać do tego celu maskę na przykład taką. Aby kartka nie była zupełnie płaska, przygotowane elementy podniosłam podklejając pod nie tekturę. Na koniec dodałam napis. Mam nadzieję, że ta minimalistyczna kartka dla nauczyciela przypadnie Wam do gustu :)
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Kilka przykładowych stempli z podziękowaniem:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz