poniedziałek, 20 marca 2023

Wielkanocne pisanki | Aleksandra

Do świąt co raz bliżej i chyba nikogo nie zdziwi kolejna kartka wielkanocna jako inspiracja. Przygotowałam ją z myślą o naszym nowym wyzwaniu "Papier kraftowy"
Kartka jak to u mnie bywa, bardzo prosta, minimalistyczna, gdzie główną dekoracją są pisanki. Dominuje tutaj papier kraftowy nie tylko ze względu na temat nowego wyzwania, ale też ten papier jak żaden inny, bardzo pasuje mi do prac wielkanocnych. Kojarzy mi się z obrazem surowej zimy, kiedy to na przedwiośniu powoli budzi się życie. Jednak przyznam, że nie zawsze papier kraftowy jest tym ulubionym. Szczerze mówiąc, raz nie znoszę, raz uwielbiam. Zwłaszcza ten specyficzny zimny odcień brązu bardzo mnie zniechęca. Na mojej kartce, by złagodzić zimny brąz papieru kaftowego, połączyłam go z słodkim, jasno różowym kolorem. To okazało się bardzo dobrym połączeniem. Główną ozdobą są pisanki, kilka różowych, kilka kraftowych, które nieco ozdobiłam używając masek i ciemno brązowego tuszu. W tle dodałam stempel nieregularnego kleksa, by "osadzić" jajeczka. Trzymając się jednej kolorystyki, dodałam również gałązkę oraz napis.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Różne gałązki do wykorzystania:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz