sobota, 18 marca 2023

Kartki z wykorzystaniem abstrakcyjnych kształtów | Zuza

Mam dla Was propozycję na wykorzystanie wykrojników z abstrakcyjnymi wzorami marki Sizzix, gdzie w zestawie są aż 43 elementy. Są to wykrojniki, które dają nam naprawdę wiele możliwości. Mój pierwszy pomysł na nie to trzy proste kartki. Papier do mixmediów pomalowałam używając do tego trzech kolory tuszów Distress oraz wody z atomizera, a następnie powycinałam potrzebne mi elementy i posklejałam w całość. Jedna kartka dostała napis z czarnego papieru również wycięty wykrojnikami. Myślę, że pozostałe także fajnie by wyglądały z napisami, które można zrobić posługując się stemplami – poniżej znajdziecie moje propozycje takich stempli. Na koniec każdą kartkę delikatnie pochlapałam używając tych samych kolorów tuszów oraz pędzla wachlarzowego, który moim zdaniem jest do tego idealny.
Ciekawa jestem Waszych pomysłów na wykorzystanie tych wykrojników!
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:


Może się przydać:


Propozycje stempli z napisami:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz