środa, 22 marca 2023

Męska, mediowa ramka + video | Karolina

Hej Kochani! Z tej strony Karolina, witam Was w kolejnym miesiącu, dzisiaj jak zawsze przygotowałam dla Was video tutorial krok po kroku. Zazwyczaj długo obmyślam, jaką pracę pokażę Wam w filmie, ale czasem nie mam żadnego konkretnego.
planu i stwierdzam, że po prostu oddam się tworzeniu, a co z tego wyjdzie, to zobaczymy. Tak było właśnie tym razem. Wiedziałam, że chcę potestować sobie parę produktów, użyć też kilku nowości, które świeżo rozpakowałam i ogólnie pobawić się mediami, tak jak lubię najbardziej, czyli bez pośpiechu, stale coś dokładając. Efektem moich eksperymentów jest moja dzisiejsza praca, czyli taka męska, mocno mediowa ramka, proporczyk, zawieszka. Nie wiem do końca jak to nazwać, ale jeśli mimo problemów z nomenklaturą, projekt Wam się podoba, to zapraszam do oglądania!


W pracy użyłam naprawdę sporo różnych bardzo ciekawych produktów, w tym sporo tego, co wszystkie zielone tygryski lubią najbardziej, czyli Tima Holtza. No trzeba przyznać, że te produkty mają coś w sobie i przyciągają nas bardzo. Tym fajniej, że taki szeroki wybór znajdziemy w naszym ulubionym sklepie. Powiem Wam, że takie prace sprawiają mi najwięcej radości i mam nadzieję, że to widać i Wam również miło będzie się oglądało mój proces twórczy. Dajcie znać, który produkt najbardziej Was zainteresował, które połączenie najbardziej się spodobało, no i czy moja praca w ogóle przypadła Wam do gustu. Z racji tego, że te wszystkie media i preparaty nie są nigdy najtańsze, to myślę, że fajnie zobaczyć je w akcji, by móc w pełni świadomie zainwestować swoje fundusze! Ja zapraszam Was na tutorial, a na zdjęciach starałam się uchwycić wszystkie szczegóły mojej pracy.
pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz