piątek, 24 marca 2023

Ramka z kurą | Hannas

Myślę, że tęsknota za słoneczną i ciepłą wiosną każdemu już z nas doskwiera. Niebawem Wielkanoc, która jest swojego rodzaju przywołaniem wiosennej aury. A ja z tej radości na wiosnę i w oczekiwaniu na Wielkanoc ozdobiłam w technice decoupage uroczą i bardzo klimatyczną ramkę z kurką. Praca z bazą (tutaj oczywiście jest nią rameczka) wydaje się bardzo łatwa. W głównej mierze zawdzięczamy to konstrukcji samej ramki, w której kurka gra pierwsze skrzypce.
Na początku ramkę okleiłam papierem różowym w drobne różyczki. Brzegi i kogucika pomalowałam błękitną farbą kredową. Następnie posklejam wszystkie elementy włącznie z wyciskami z masy superlekkiej, a po wyschnięciu przetarłam pastą powtarzającą, której nadmiar starłam. Całą pracę przetarłam białą farbą kredową i pochlapałam, a na końcu zabezpieczyłam lakierem matowym.
Prosta praca, ale wywołująca ciepłe wspomnienia i radosne myśli będzie klimatyczną dekoracją w moim wiejskim domku :) 
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz