czwartek, 29 grudnia 2022

Eleganckie kartki z rub-onsami | Zuza

Czy używaliście już naklejek transferowych rub-on? Zobaczcie jakie proste i szybkie kartki można z nich wyczarować. Moje powstały z papieru kraftowego i rub-on'sów od Stamperii. Dlatego, że kartki są proste postanowiłam, że na dwie kartki dam aż trzy panele wycięte z papieru kraftowego, natomiast na jedną kartkę dałam dwa panele, ale za to nieco bardziej podniesione. Według mnie dodanie kilku warstw papieru nawet w tym samym odcieniu sprawia, że całość staje się ciekawsza dla oka. Każdy element z arkusza z naklejkami rub-on wycięłam dokładnie, po to aby przy chlapaniu również dokładnie przykryć kwiatki i zostawić je czyste, bez chlapań. Po starannym przyklejeniu kwiatków, zrobiłam chlapania wokół niewielkim pędzlem wachlarzowym i rozcieńczonymi kolorami farby, które zmieszałam dopasowując kolory do kwiatów. Napisy wydrukowałam na kalce, następnie wydarłam je i przykleiłam od spodu razem z dodatkowym paskiem z kalki.
Na moich kartkach znalazły się napisy idealne na zbliżający się dzień babci, ale uważam, że takie kartki są dość uniwersalne i sprawdzą się na wiele różnych okazji. 
To jak, spróbujecie zrobić kartki z wykorzystaniem naklejek rub-on?
Pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz