sobota, 24 grudnia 2022

Świąteczny prezent | Aleksandra

W imieniu całego zespołu Zielonych Kotów życzę Wam zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, życzę również spokoju i pokoju, bo chyba tego brakuje nam najbardziej w ostatnim czasie.

Tuż przed świętami przychodzę z inspiracją w postaci shadow boxa, który zawsze chciałam zrobić, ale jakoś nigdy nie było okazji. Podziwiałam u innych, sama jednak nigdy nie robiłam. Miasteczko zamknięte w pudełku to prezent jaki przygotowałam w ramach tradycyjnej już wymianki świątecznej w naszym zespole DT. Jako bazę wykorzystałam pudełko na kartkę DL. Przygotowałam wszystkie elementy, które chciałam użyć do dekoracji. Wśród moich wykrojników wybrałam domki z okienkami, bo cóż to byłby za zimowy shadow box bez światełek. Do oświetlenia pudełeczka wykorzystałam zestaw Light Up, który nie tak dawno pokazał się w sklepie. Bardzo przyjemnie się z nim pracuje. Wystarczy dobrze wszystko zaplanować. Na koniec pozostaje udekorować pudełeczko według własnego pomysłu.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :