piątek, 30 grudnia 2022

Zimowe puzderko + video | Karolina

Czy tworzycie zimowe prace? Zimowe, nie świąteczne? Powiem Wam, że ja nie za często. A może tak mi się wydaje, bo tych świątecznych tworzę zdecydowanie więcej? Tak czy siak, przecież nie zapominajmy, że zima to właściwie dopiero się zaczęła i na te zimowe śnieżne, mroźne, oszronione prace mamy jeszcze sporo czasu! NAwet jeśli pogoda obecnie mówi nam zupełnie co innego.

Ja dzisiaj stworzyłam takie małe pudełeczko w zimowym klimacie, które może posłużyć Wam jako mini puzderko na biżuterię albo na przykład jako pudełko na jakiś wyjątkowy, wcale nie świąteczny prezent. Poprzez zastosowaną chłodną kolorystykę, błękity, srebra oraz takie atrybuty jak śnieżynki, listki ostrokrzewu, mam nadzieję, że udało mi się stworzyć zimowy vibe.

Przygotowałam dla Was video tutorial z procesu tworzenia pudełka, pełen mediowych rad i wskazówek, więc mam nadzieję, że nie tylko miło spędzicie czas na oglądaniu filmu, ale również sporo się z niego nauczycie. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do oglądania!


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz