sobota, 19 listopada 2022

Pozytywnik | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj w ramach inspiracji, chciałam pokazać mini albumik. Mieści się w dłoni, co widać na jednym z załączonych zdjęć. U mnie skrywa on pozytywne cytaty, stąd nazwa "pozytywnik". Ta forma może z powodzeniem mieć również inne przeznaczenie - np. na zapisanie ważnych dat, zebranie kilku niewielkich zdjęć lub pamiątkowych wpisów - pozostawiam to Waszej kreatywności.
Albumik jest zrobiony z jednego arkusza papieru 30x30cm i złożony w taki sposób, że powstały jeszcze dodatkowe 3 kieszonki, w których ukryłam tagi z życzeniami dla osoby, której go podaruję.
Do ozdobienia okładki wykorzystałam jedną z ramek z foremki Primy. Wyjątkowo nie pokryłam jej czarnym gesso, tylko białym. Następnie nałożyłam płynną farbę akrylową, którą rozcieńczyłam wodą, co finalnie dało ciekawy efekt zacieków i przetarć. Na sam koniec ramkę przetarłam błyszczącym woskiem. We wnętrzu umieściłam tekturkę z napisem, którą pokryłam przezroczystą pękającą pastą. W środku, na każdej ze stron, znajduje się wybrany przeze mnie cytat oraz dekoracja składająca się z odbitek stempli, papierowych postaci od Tima Holtza, taśmy washi oraz różnych wyciętych elementów.
Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten pomysł i wykorzystacie go do stworzenia czegoś niebagatelnego.
Pozdrawiam,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz