czwartek, 17 listopada 2022

Pudełko z balonami + kurs | Hannas

Pewnie jak większość rękodzielników od jakiegoś czasu skupiam się przede wszystkim na pracach związanych z nadchodzącymi świętami. Dlatego dla odmiany postanowiłam zrobić coś, co z Bożym Narodzeniem związku nie ma. Dla wytchnienia i zabawy :)
Tworzenie pudełka z balonikami sprawiło mi wiele frajdy. Do pracy wybrałam najmniejszą skrzyneczkę z zestawu, jaki znajdziecie w naszym sklepie. Pomalowałam ją na biało, a następnie na wieczku nakleiłam wyciski z masy superlekkiej w postaci baloników i wstążki. 
Baloniki i pudełko pomalowałam farbami kredowymi i akrylowymi.
Całość przybrudziłam pastą postarzającą i zabezpieczyłam lakierem z półpołyskiem.
Na końcu pudełko przetarłam białą farbą metodą suchego pędzla, polakierowałam na matowo, przymocowałam uchwyt, do którego przywiązałam kokardę. Choć skrzyneczka nie nawiązuje swoim wyglądem do świąt, to doskonale nadaje się na prezent pod choinkę.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz