poniedziałek, 21 listopada 2022

Tagi "Jesienne przyjemności" | Anai

Hej hej :) 
Dziś chciałabym Wam pokazać komplet tagów, które przygotowałam w ramach niedawnej wymianki na naszej facebookowej grupie. 
Temat przewodni to "Jesienne przyjemności". Podeszłam do niego dość luźno - nie wskazując na żadne konkretne przyjemności, a raczej na wszeystko to, co w jesiennym klimacie najlepsze, najmilsze, najprzyjemniejsze :) 
Jak to zwykle u mnie bywa - dużo dużo zabawy tu miałam. I wykrojniki, i media, i trochę stempli. I papienki wycięte z cudnej kolekcji UHK Gallery "Nostalgic Girl" (bardzo mnie urzekła ta kolekcja - a w zasadzie te dodatki do wycinania). Wykorzystałam też suszone kwiatki hortensji z mojego balkonu (no sami powiedzcie, czy nie jest to piękne jesienią, że można ze starej książki wyciągnąć takie zasuszone kwiatki - włożone tam jeszcze latem???). Dodałam też trochę sizalu, płatków miki i kosmicznych płatków "Galaxy Flakes", które przy dotknięciu szeleszczą jak liście na jesiennych ulicach... :D 
Lista linków pod moimi pracami jest zawsze długaśna... ale - ja tak tworzę, bo lubię. Dużo czasu spędzam dopieszczając szczególiki, bo daje mi to radość. Ale pamiętajcie, że to wcale nie jest konieczne, żeby tworzyć ładne prace!
Jeden z tych trzech tagów został u mnie i cieszy me oko na półeczce nad biurkiem. A dwa pozostałe poleciały do Marty i Moniki i mam nadzieję, że im również sprawiły przeyjemność :) 
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz