środa, 16 lutego 2022

Rozwiń skrzydła | Justyna

Witajcie,
Czy pamiętacie mój kurs na ramkę na bazie sklejkowej bombki? Jeżeli nie to możecie zerknąć tutaj
Została mi wtedy zewnętrzna część tej bazy. Na początku chciałam zrobić makramowy łapacz snów, ale nie powstał, więc sklejkowy okrąg pokleiłam papierem z kolekcji AB Studio Old dream i stworzyłam kolejną ramkę. Ułożyłam warstwową kompozycję z papierów i elementów wyciętych z tej samej kolekcji pod naszym rodzinnym zdjęciem. Czy zgodzicie się ze mną, że nic tak nie dodaje skrzydeł, jak chwile spędzone z rodziną? Moja praca wkomponowała się w temat naszego nowego wyzwania. W pracy nie zabrakło także kilku dodatków kwiatów i metalowych i papierowych. kompozycję uzupełniłam kuleczkami 3D, które świetnie się wkomponowały we wzór na papierze. 
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz