wtorek, 15 lutego 2022

Podziękowania | Dorota

Witajcie,
Dziś kartka - podziękowania za współpracę, w której miał przewinąć się motyw "wodny". Temat potraktowałam dość luźno, tworząc falowane, pochlapane, granatowe tło i moje rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątkę. Myślę, że czasami bierzemy sugestie klientów, aby kartki były związane z wykonywanymi czynnościami zawodowymi zbyt dosłownie, utrudniając sobie przy tym zadanie. Można lekko zinterpretować temat, nawiązać do tegoż życzenia, a niekoniecznie tworzyć dla nauczycielki dziennik na kartce, a dla pracownika gazociągów... no właśnie, co? ;) 
Dlatego też u mnie, wodne tło powstało z warstw granatowego papieru, tiulu, kalki i różyczek. Tło kompozycji nieco rozjaśniłam białym gesso, obficie pochlapałam ecoliną i nieco oszczędniej turkusową mgiełką. Bukiecik zrobiłam z liści, zawijasków, wstążki vintage i kwiatów Primy, umieściłam napis. Na pracy znalazły się również kropelki "wody" czyli przezroczysta konturówka Nuvo.
A Wam zdarzały się podobne zamówienia? Udało się Wam wybrnąć z konkretnych wskazówek klienta i nadal czuć, że zachowałyście Wasz styl? Jestem ciekawa Waszych historii i efektów takich zleceń.
pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

1 komentarz :