środa, 24 czerwca 2020

Ramka na bazie ze sklejki + kurs | Justyna

Witajcie
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ramkę na bazie okrągłej bombki ze sklejki. Jak widzicie bombki nie muszą być tylko bombkami. Jeżeli po sezonie została Wam taka (lub podobna) baza to zaraz Wam pokażę, jak krok po kroku przygotować ramkę, ale najpierw spójrzcie na zdjęcia. Ramka dzięki zawieszce bez problemu może zawisnąć na ściennej galerii.







Zaczynamy!
Przygotujcie bazę, zestaw papierów, media, zdjęcia i dowolne dodatki. 
  

Zaczęłam od zagruntowania mojej bazy białym gesso. Na górnej części przez maskę nałożyłam pastę strukturalną a na drugiej pastę pękającą. 
  

Kiedy warstwy wyschły (zostawiłam je do wyschnięcia, spękania wtedy są bardziej widoczne) pędzelkiem nakładałam warstwy rozcieńczonej farby akrylowej, ecoliny oraz patyny wodnej (pasowała mi do wizji kolorystycznej) i suszyłam dla uzyskania efektu, który mi się spodobał.
 

Na spękania nałożyłam czarną patynę i delikatnie wtarłam mokrą chusteczką. Później część patyny rozwodniłam i stworzyłam delikatne cieniowania.
  

Zielonym i czarnym tuszem w kilku miejscach nierównomiernie odbiłam stemple do tła. Wykorzystałam kilka ulubionych wzorów, ale możecie sięgnąć po stemple jakie tylko chcecie. Dzięki stemplom tło jest znacznie ciekawsze.
  

Koniecznie chciałam w swojej pracy użyć okna, ale miałam tylko drzwi :) więc przecięłam piłką jeden element i stworzyłam z drzwi - okno z okiennicami. Zachęcam Was do szukania alternatyw, bo to świetna zabawa. Okno zagruntowałam czarnym gesso i brzegi delikanie rozbieliłam.
  

Przygotowałam kilka elementów. Wyciski z foremek, tekturki, naturalne patyczki i plasterki drewna.
  

Wykorzystałam także papiery z kolekcji Craft o Clock Hazy Street i elementy z arkusza do wycinania. Zaczęłam budować warstwową kompozycję ze zdjęciami układając elementy jeden po drugim i ciągle coś dodając. 
  


Zachęcam Was do stworzenia ramki. To świetna zabawa.
Miłego dnia
Justyna

http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

Wykorzsytane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz