poniedziałek, 22 czerwca 2020

Zaproszenie na urodzinowe przyjęcie | Aleksandra

Dzisiejsza inspiracja to zaproszenia na przyjęcie z okazji roczku małej dziewczynki. Zaproszenia to zazwyczaj proste, oszczędne projekty. Jak widać nie inaczej jest tutaj. Również bardzo proste, a główną dekoracją jest torcik. Chciałam, by był widoczny zarówno przy zamkniętym, jak i otwartym zaproszeniu. W wierzchniej klapce wykrojnikiem wycięłam koło, a torcik wkleiłam w środek, między tekst zaproszenia. Koło ozdobiłam falbanką. Do wykonania napisu wykorzystałam gumowy stempelek i metodę embossingu na gorąco. Do wykonania tak drobnych elementów jak litery, bardzo pomocny jest proszek antystatyczny. Polecałam go już w poprzedniej mojej inspiracji - słodkiej kartce z pszczółkami. Naprawdę się sprawdza. Do wykonania zaproszeń wykorzystałam kolekcję papierów Galerii Papieru "Zapach raju". W mniejszym bloczku o nazwie "Flowers", z elementami do wycinania, znalazłam idealne wzory do dziecięcych prac. Mam nadzieję, że zaproszenia przypadły wam do gustu.
  





pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz