piątek, 19 czerwca 2020

Postarzany medalion | Hannas

Mam dziś do zaprezentowania prosty, postarzany medalion. Taki w sam raz na letnie dni :) Do wykonania pracy użyłam ramki o wielkości 10 cm oraz pastelowego króliczka wydartego z cudnego papieru ryżowego ITD Collection. 
Część medalionu, na którą przykleiłam wydarty motyw, pomalowałam białą farbą kredową. Ramkę oraz tylną część zawieszki potraktowałam farbą kredową w kolorze niebieski turkus. Tylną stronę dodatkowo ozdobiłam wzorem za pomocą szablonu oraz pasty strukturalnej. Ramkę skleiłam klejem Magic, a po wyschnięciu potraktowałam lakierem. Przybrudziłam ciekłą patyną oraz czarną wodną. Pochlapałam farbką akrylową i zabezpieczyłam matowym lakierem. 
  


Pozdrawiam
Hannas


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   

2 komentarze :