piątek, 26 czerwca 2020

Kartka z naturalnymi elementami + video | Aga

Zainspirowana tematem naszego wyzwania postanowiłam wykonać kartkę z okazji rocznicy śluby, bazując na naturalnych elementach i kolekcji papierów, która najbardziej z tematem natury mi się kojarzy - czyli Forest Dream od ZoJu Design.
  




Patyczki które są w centrum kompozycji to pamiątka z wycieczki w góry.
Oprócz tego wykorzystałam tekturki, które cudownie przyozdobił puder do embossingu Stampedouse. Jest genialny ponieważ składa się z różnych drobinek poza głównym kolorem.
Całości dopełnił motyl wycięty z zestawu grafik na kalce od AB Studio.
Napisy, które zdobią moją pracę znajdziecie w  arkuszu napisów dedykowanym kolekcji "Forest Dream".
Mam nadzieję, że moja interpretacja naszego naturalnego wyzwania przypadła Wam do gustu :)
Zapraszam na film z procesu powstawania:

  
Pozdrawiam
Aga
 
http://ladyscraper.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz