czwartek, 14 października 2021

Wakacyjne wspomnienie | Justyna

Witajcie ;) Wakacje w tym roku stanowczo za szybko minęły. Nie wiem kiedy lato przeleciało i tak naprawdę nie zdążyłam się nim nacieszyć... Żeby to sobie nieco wynagrodzić sięgnęłam po wakacyjne papiery i postanowiłam przygotować letnią kartkę. Pudełko z okienkiem i bazę z Rzeczy z papieru okleiłam papierami z kolekcji "Vacation" Mintay Papers. 
Wykorzystałam także elementy z arkuszy do wycinania oraz te z zestawu dodatków. Muszę powiedzieć, że zestawy tekturkowych gotowych dodatków są bardzo fajnym uzupełnieniem prac i idealnie sprawdzą się dla osób, które nie lubią wycinać. Oprócz papierów i dodatków z wspomnianej wyżej kolekcji dołożyłam tylko kilka dodatków i kartka gotowa. Zapakowana w pudełko z okienkiem wygląda elegancko i mam nadzieję, że wywoła uśmiech na twarzy.
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz