piątek, 15 października 2021

Kartka ślubna ze złoceniami | Dorota

Hej, hej!
Pochłonęły Was już jesienne i halloweenowe klimaty, czy już mocno świątecznie w craftowym kąciku? U mnie trochę przewrotnie. Jasna ślubna kartka z dodatkiem soczystej zieleni.
Kartkę zrobiłam na bazie DL z jak najbardziej gładkimi papierami. Postawiłam na ślubny klasyk, czyli UHK "Diamonds" i zieleń z "Green Mood" z Craft o'clock. Wycięte wykrojnikiem wzory pokryłam gąbeczką klejem do złoceń i pozłociłam mixem płatków złota z zielenią. Pozłociłam również brzegi listków. Kompozycję stanowią przepiękne kwiaty z foamiranu, które wyszły spod paluszków mojej zdolnej koleżanki. Te cuda nie potrzebowały wiele dodatków: listki, zawijaski, sznurek i wstążeczka stanowiły dla nich eleganckie tło.
pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz