sobota, 16 października 2021

Przytulne LO | Matilde

Cześć Kochani!
Dzisiaj moja pierwsza inspiracja dla Zielonych Kotów, a że zbiegła się z wyzwaniem "Przytulnie", to przybliżę Wam szczegóły mojej pracy. Pierwsze skojarzenie ze słowem "przytulnie" to kawa w ulubionej filiżance, dobra książka i kocyk - to już jesień wymusiła :)
Z tematem świetnie korespondują papiery 13@rts, ja do mojego layoutu wybrałam arkusz "Evening with family" z kolekcji "Home Sweet Home". Wykorzystałam obie strony - są równie piękne. 
Kompozycję na layoutach koncentruję zwykle wokół zdjęcia, rozbudowując ją różnymi dodatkami i warstwami. Tym razem główną ozdobą są kwiaty (w tej roli stempel AB Studio), które zabarwiłam tuszami distress oxide peacock feathers i ground espresso (nawet nazwa pasuje do mojego layoutu!).
Papier jest dość wzorzysty, ale nie mogłam sobie odpuścić dodania jeszcze kolejnego wzoru, tym razem przez maskę. Zawsze staram się w ten sposób wzbogacać tło, więc nie ma co walczyć z przyzwyczajeniami :) Niektóre miejsca podbarwiłam farbą akrylową, żeby wydobyć szczegóły kompozycji i tła.
Mam nadzieję, że całość zachęci Was nie tylko do tworzenia, ale również do wypicia ulubionego napoju i sięgnięcia po ciekawą lekturę.
Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz