poniedziałek, 18 października 2021

Kartki z transmisji LIVE | DerirCrafts

Kochani, cóż to był za LIVE! Kto nie był niech żałuje (ale oczywiście powtórkę znajdziecie zarówno na kanale YouTube jak i fanpage'u ZieloneKoty.pl). Dawno tak się nie uśmiałam, a to dzięki nie tylko wspaniałym roześmiany moderatorom które towarzyszyły mi na LIVE, ale przede wszystkim dzięki wam- widzom. Cudownie podążacie za naszym humorem, dlatego nie waham się powiedzieć że jesteście najwspanialszą publiką, jaką sobie można wymarzyć. Dziękuje wszystkim za ten zastrzyk endorfin! :-D


A teraz kilka słów o pracach. Na LIVE powstały dwie kartki: Halloween'owa i Zimowa. Do jej wykonania wykorzystałam stemple Stampers Anonymous sygnowane przez Tima Holtza oraz fantastyczne mgiełki Lindy's Gang. Technikę którą zaprezentowałam na LIVE podpatrzyłam kiedyś u Stacy Hutchinson. Postanowiłam się z wami nią podzielić, bo uważam że jest genialna w swojej prostocie i stanowi świetną bazę wyjściowa do innych projektów.
Mam nadzieje, że LIVE ten da wam odwagę do sięgnięcia po mgiełki i potestowania medium nie tylko na papierze!

Pozdrawiam was serdecznie,
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz