czwartek, 21 października 2021

Bombka HDF | Hannas

Wiem, że jesień, feria barw, promienie słońca jeszcze od czasu do czasu muskają twarz, ale święta tu, tuż ;) Myslę, że spora rzesza rękodzielników po uszy zarobiona jest w ozdobach świątecznych. Dlatego może nikogo nie zdziwi moja dzisiejsza praca - bombka z HDF-u przyozdobiona papierem ryżowym od AB Studio. Jeśli jesteście ciekawi, jak powstała krok po kroku, zapraszam do lektury.
Na początku bazę pomalowałam farbami kredowymi, następnie przykleiłam papier ryżowy, a potem dodatkowo ozdobiłam go spękaniami. 
Farbę pękającą wymieszałam z farbą kredową w kolorze niebieskim i nałożyłam na ramkę, dzięki czemu uzyskałam ciekawe spękania.
Całość przybrudziłam patyną olejną.
Jednak czegoś mi brakowało, rameczka wydawała się dość nijaka, w związku z czym postanowiłam ją wzbogacić wyciskami z masy superlekkiej. Po wyschnięciu i polakierowaniu również przybrudziłam patyną.
Na końcu tył ozdobiłam szablonem, następnie całość polakierowałam i lekko przybrudziłam złotym woskiem. Przewiązałam tasiemką Vintage Old Fashion Ribbon, której również nie omieszkałam przybrudzić.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

2 komentarze :

  1. Piękna praca. Zawsze z radością podziwiam Twoje dzieła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń