wtorek, 12 października 2021

Przytulna kartka " | Krysia

Na naszym blogu pojawiło się nowe wyzwanie „Przytulnie”. Długo myślałam nad pracą inspiracyjną, ponieważ wiele rzeczy kojarzy mi się z czymś przytulnym. Kolory ziemi są przytulne, odbitki stempli z misiami, które się przytulają też są przytulne, wzory sweterków na papierach scrapowych też. Wybór był trudny, ale postanowiłam zrobić kartkę bardziej świąteczną – może kolory są mało przytulne, ale fotel, kubek ciepłej czekolady, świeczuszka i robótka na drutach już są jak najbardziej. Tak lubię spędzać zimowe wieczory.
Do pracy użyłam kraftowej bazy z Rzeczy z papieru i kolejny raz sięgnęłam po papiery UHK Gallery, ale tym razem po starszą kolekcja Winter Tree. Moja kompozycja to wianek ułożony z gałązek wyciętych wykrojnikiem, na którym umieściłam wszystko co przytulne. Są to elementy wycięte z arkusza dodatków – fotel, kubek, świeczka. Dodałam również cynamon, anyż i szyszki – tutaj nawet zapach kojarzy się z czymś miłym i tulaśnym. Niektóre elementy pokryłam pisakiem z brokatem.
Zachęcam Was do udziału w naszym wyzwaniu - jestem ciekawa Waszych prac. Co dla Was jest „przytulne”?
Pozdrawiam
Krysia
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz