środa, 28 lipca 2021

Organizer na papiery + video | Aga

Witajcie!
Ostatnio w mojej pracowni wszystko się zakurzyło, a ja choć tęskno spoglądałam na moje biurko, to nie miałam weny by stworzyć coś naprawdę od serca... Czy też czasami tak macie???
W końcu poczułam, że pora przysiąść do czegoś zupełnie innego niż dotychczas tworzyłam. Mianowicie mebelek na to moje zakurzone biurko :)
Tym sposobem udało mi się poskładać do kupy i całkiem zacnie ozdobić organizer na maski i małe papiery z Agaterii.
I musze Wam powiedzieć, że faktycznie było to dla mnie odświeżające, a ogromną satysfakcję daje fakt, iż jest to rzecz naprawdę przydatna.
Pokażę Wam na moim filmie, że nawet nie znając się na tego typu pracach i pomimo małych potknięć efekt końcowy może być naprawdę wow!
Do ozdobienia użyłam kilku papierów scrapowych ze starszych kolekcji Craft You Design oraz 13arts. Tak, one też już długo się kurzyły ;)
Film jest długi, ale wytrwali znajda w nim - poradę jak najlepiej wycinać papier podczas ozdabiania elementów, jakie efekty dają nam woski oraz pasty do alterowania, jak skleić to ustrojstwo aby było stabilne i przy okazji pośmiac się z moich wpadek.
Serdecznie zapraszam!


pozdrawiam
Aga Lady Scraper

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz