wtorek, 27 lipca 2021

Marynistyczna kartka dla kogoś wyjątkowego | Deri Crafts

Moja dzisiejsza inspiracja dla was zainspirowana została najnowszym wyzwanie w Zielonych Kotach "Festiwal Kolorów". Tym razem jednak, postanowiłam do tematu podejść nieszablonowo i zamiast feerii kolorów postawiłam na kolory podstawowe. Zatem złoto to reprezentant koloru żółtego, różowy - to oczywiście pochodny czerwieni a granat wiadomo - niebieski. Dodatkowo czerń i biel dopełniają kompozycji (no i oczywiście nie mogłam pohamować się i nie dodać odrobiny brązu - tak trochę nielegalnie na tym festiwalu sie znalazł ;) ). Wszytko to upakowałam w mały format kartki i dodałam delikatnych acz mieniących się kolorami tęczy kropelek Nuvo, co ostatecznie zamknęło kompozycję mojej pracy. Tak oto powstała całkiem zgrabna kartka w tematyce marynistycznej.
pozdrawiam
Deri Crafts

W pracy wykorzystałam:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz