sobota, 31 lipca 2021

Kolorowe zaproszenia | Dorota

Hej, hej 
Dziś moimi soczyście kolorowymi zaproszeniami zapraszam Was do naszego wyzwania "Festiwal kolorów".
Poważny Pan The Professor z rewelacyjnego zestawu Tima Holtza zyskał imprezowy look. Każdemu czasem przyda się odskocznia od codzienności, a imprezy, szczególnie przebierane, są do tego znakomitą okazją.
Żeby zaproszenie było zapowiedzią fantastycznej, szalonej zabawy postawiłam na wyraźne kolory i odważny motyw. Użyłam letnich papierów Piątku Trzynastego, które były świetnym tłem dla mojego wąsatego imprezowicza. Dołożyłam mu baloniki i imprezową czapeczkę. Okazję subtelnie zdradza wskazówka i licznik. Kompozycję uzupełniły chlapania i perełki w płynie. 
pozdrawiam kolorowo :)
Dorota
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz