wtorek, 3 sierpnia 2021

Pozdrowienia z wakacji | Krysia

Dzisiejsza moja inspiracja jest w klimacie letnim, to kartka z pozdrowieniami z wakacji.
Do jej zrobienia użyłam niezastąpionej bazy kraftowej z Rzeczy z papieru. Chcąc wczuć się w wakacyjny klimat, sięgnęłam po kolekcję Piątku 13 "Summer vibes" – urzekła mnie kolorystyka tych papierów, piękne pastelowe odcienie. Natomiast, shaker box w kształcie okularów z Fabryki Weny to był mój numer jeden. Jak tylko je zobaczyłam to zamarzyła mi się praca z nimi – i wiedziałam, że muszą być różowe. „Szklaną” oprawkę uzyskałam dzięki embosingowi na gorąco z użyciem pudru Ultra Thick (jest on przezroczysty i gruboziarnisty). Resztę kartki ozdobiłam elementami z arkusza do wycinania. 
Wszystkim życzę udanego wypoczynku.
Krysia

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz