środa, 7 października 2020

Świąteczna dekoracja + video | Deri crafts

Chociaż mamy dopiero październik, to jest to doskonały moment, aby zacząć myśleć o świątecznych dekoracjach czy kartkach handmade. Sami doskonale wiecie, że w grudniu nie ma już czasu na nic, więc dobrze zawczasu przygotować rękodzielnicze podarunki. Chociaż moja dzisiejsza propozycja nie należy do skomplikowanych, to mimo wszystko trzeba jej poświecić dłuższą chwilę czasu. Wiadomo- pośpiech nie sprzyja kreatywności.
Moją dzisiejszą propozycje oparłam na, tak modnym w tym sezonie, drewnianym tamborku. Kompozycję oraz tło wykonałam z papierów scrapowych, dorzuciłam odrobinę sizalu, aby praca nabrała trójwymiarowości i wykończyłam ją chlapnięciami złotą oraz białą farbką. Całość dopełniłam stosownym napisem i tak oto powstała neo-folkowa dekoracja świąteczna do zawieszenia np. na drzwiach.

Dodatkowo przygotowałam dla was krótki tutorial jak wykonać taką dekorację.

  







Pozdrawiam ciepło,
DeriCrafts
  


W pracy wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne produkty:

   
   

1 komentarz :