piątek, 9 października 2020

Romantyczny tamborek | Aga Baraniak

Uwielbiam neutralne kolory, gdyż łatwo się z nimi pracuje. Nie wymagają one zbytnio kombinowania i specjalnego doboru dodatków. Z uwagi na fakt, że nie dysponuję zbytnio dużą ilością wolnego czasu wykonuję zazwyczaj prace proste i szybkie. Dlatego dzisiaj mój papierowy tamborek, który jest prosty ale doskonale zdobi moją półkę w stylu vintage w pracowni. Taki tamborek można ozdobić na różne sposoby, można go zrobić w stylu mixmedia, ozdobić pięknie koronkami, papierami, kwiatami... nieskończenie wiele możliwości.

Wykorzystałam do tej inspiracji jeden arkusz z najnowszej kolekcji AB Studio "Carry Me Slowly". Kolekcja ta obfituje w różne tłą bardziej i mniej intensywne, dzięki czemu można stworzyć z nią wspaniałe i kontrastowe prace. Ja dzisiaj wybrałam tonację jasną i spokojną, aby pasowała do złoconych kalek, pięknych grawerowanych tekturek, koronek i całego subtelnego oblicza mojej inspiracji. 
Złocone kalki z AB Studio to totalna nowość. Można takie arkusze powycinać, jak ja to zrobiłam w przypadku liści w mojej inspiracji, ale też można użyć do kartek i albumów i uwierzcie mi, będzie to wspaniały dodatek który sprawi, że praca będzie istnie wyjątkowa. 
  






Pozdrawiam Was serdecznie, pięknego dnia Wam życzę.
Aga Baraniak
  

Użyłam:

   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :