poniedziałek, 5 października 2020

Dzika chata + tutorial | Dorota

Hej, hej po urlopie.
Czy zdarza Wam się zabierać swoją pracownię na wyjazdy? Ja pokusiłam się o to pierwszy raz i chyba narodziła się w ten sposób nowa świecka tradycja;) Nie szalałam, postanowiłam zmieścić się w jedno Ikeowe pudełko i to było podwójne wyzwanie. Po pierwsze - spakować niezbędniki, a już na wyjeździe, i to po drugie, ograniczyć swoje zapędy tylko do dostępnych produktów. No może nie trzymałam się tutaj zbyt mocno zawartości mojego pudełka, bo ze spacerów wracałam z patyczkami, suszkami i darami lasu.

  
Przezroczysty domek AB Studio okleiłam patyczkami z jednej i drugiej strony tak, aby powstała ramka. 
   
  
Przymierzyłam ją do albumu, żeby wiedzieć, gdzie sobie pobielić płótno i zacząć tworzyć tło dla domku. 
  
  
Delikatnie odrysowałam ramkę, żeby mieć pewność, że elementy kompozycji nie będą wychodziły poza domek. Użyłam die cutsów, mchu, suszków, koralików z literkami. Ramkę też nieco podrasowałam mchem i darami lasu. 
  



  
  
Przykleiłam domek i ozdobiłam mikrokulkami ( na przezroczyste gesso). Pochlapałam pracę na koniec zakrywając najważniejsze elementy kompozycji.
  
  
Protip: pierwszy raz zamknęłam kawałek lasu w takiej ramce, ale zdarzało mi się robić inne przestrzenne prace, dlatego kleiłam tylko punkty styczne patyczków i albumu, pozostawiając wolne od kleju przestrzenie, żeby praca mogła oddychać. Nie mam pewności, czy suszki są totalnie suche;) a nie chcemy żeby folią domku zaparowała nam od środka. Nawet jeśli nie będziecie używać naturalnych elementów, upewnijcie się, że klej dobrze wysechł zanim szczelnie zakleicie folię.
  

pozdrawiam
Dorota
  

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   

Możesz użyć:

   
   
   
   

1 komentarz :