środa, 9 września 2020

Jesienna kartka w złocie | Aleksandra

Powoli kończy się lato. W powietrzu czuć już jesień. Mam nadzieję, że tegoroczna jesień okaże się tą złotą polską jesienią w pełni tego słowa znaczeniu, a pogoda pozwoli nam cieszyć się tą piękną porą roku.
Moja dzisiejsza inspiracja to minimalistyczna kartka na powitanie jesieni. Niewiele w niej barw typowych dla tej pory roku, za to mnóstwo złota. Do wykonania wykorzystałam bazę craftową z Rzeczy z Papieru, z papieru craftowego wykrojnikiem wycięłam liść i nieco przyciemniłam go. Nałożyłam cienką warstwę kleju do złoceń, tworząc nieregularne plamy. Odczekałam chwilę, by klej nieco przesechł i nałożyłam płatki złota. Podobne przygotowałam tekturkę falistą. Kilka złotych kleksów powstało z pomocą stempla. Stemplem wykonałam też gazetowe napisy. Dodatkowo przed przyklejeniem liścia wytuszowałam nieco to miejsce.
  



    
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz