wtorek, 8 września 2020

Kartka z mapki | Krysia

Mapka w scrapbookingu – jest to szablon według, którego tworzymy swoją pracę. Jednakże nie musimy bardzo mocno trzymać się tego szablonu. Dla jednych kropka w mapce może być np. gwiazdką, a dla innych serduszkiem. Mapka ma być dla nas podpowiedzią. Może być pomocna dla osób początkujących, ale może być również „ratunkiem” dla osób bardziej doświadczonych, gdy akurat nie mają weny. Nie ukrywam, że mapka kilka razy „ratowała mi życie”. 
Moja dzisiejsza inspiracja jest wykonana według poniższej mapki. Już wcześniej robiłam pracę według tego szablonu. Kartki są do siebie podobne (mają ten sam układ), jednakże użycie innych papierów i dodatków sprawiło, że powstały dwie odmienne prace.
  


Do wykonania kartki użyłam kwadratowej bazy z Rzeczy z papieru. Papiery to cudna kolekcja Craft o'Clock "Kara&Lina". W kole, które wycięłam w ostatniej warstwie papieru, postanowiłam umieścić cekiny – takim sposobem powstała kartka z shaker’em. Kwiaty z WOC, trochę gazy, liście wycięte z arkusza z dodatkami nadały pracy trójwymiarowości. Jakoś zawsze tak mi wychodzi, że moje pracę są „puchate”.
  







Jestem ciekawa, czy Wy również robiliście jakąś pracę według mapki? A jak nie, to może spróbujecie zrobić pracę według mojego szablonu. Ciekawa jestem Waszych prac :) 

pozdrawiam
  
Wykorzystane materiały: 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
Podobne:

   

1 komentarz :

  1. Bardzo lubię robić kartki wg mapki bo z weną u mnie raczej kiepsko. Twoja mapka jest świetna a ta pierwsza kartka mnie zauroczyła, jest świetna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń