piątek, 22 maja 2020

Kolorowy bukiet dla mamy | Aleksandra

Dzień Matki już za kilka dni i z tej okazji proponuję dzisiaj kartkę z bukietem kolorowych kwiatów dla mamy. Do stworzenia tego bukietu wykorzystałam piękną kolekcję "Never never land"  AB Studio. Kolekcja jest pełna kolorowych kwiatów i całe mnóstwo elementów do wycinania.  Nigdy nie przepadałam za wycinaniem, sprawiało mi sporą trudność i nigdy nie byłam zadowolona z efektu końcowego. Wystarczyło jednak zainwestować w porządne nożyczki, by wycinanie stało się prawdziwą przyjemnością. Przed wklejeniem bukietu, dodałam delikatne tło wykorzystując stempel. W zaplanowanym miejscu nałożyłam wzór kropli metodą embossingu na gorąco. Użyłam białego pudru do embossingu i na koniec lekko wytuszowałam beżowo żółtym tuszem. Dzięki temu krople są  jedynie delikatnie zaznaczone, a dodatkowo subtelnie połyskują. Na przygotowane tło przykleiłam kwiaty. Mam nadzieję, że spodobała się Wam ta pełna koloru i optymizmu kartka dla mamy.
Na koniec przypomnę jeszcze nasze trwające wyzwanie, również bardzo optymistyczne :)






pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz