sobota, 23 maja 2020

Kurs na kartkę rustykalną z karteczką z kalendarza | Aga

Kartka rustykalna z karteczką z kalendarza.
Dostałam ostatnio ciekawą prośbę związaną z kartką urodzinową.
Miała ona zawierać wyrwaną kartkę z kalendarza, ale umieszczoną w taki sposób, aby była mobilna, aby można było ją odczytać z każdej ze stron.
Miałam kilka pomysłów jak wyeksponować dodatkowy element jakim jest kartka z kalendarza, a jednocześnie aby uzyskać rustykalny efekt, bo bardzo chciałam, żeby taka właśnie była ta praca.
Wiedziałam od razu, że użyję jednej z kolekcji AB Studio oraz, że chciałabym aby znalazły się tam moje ulubione gałązki z wykrojników fantasy i odrobina koronki, którą uwielbiam- znajdziecie jej kilka rodzajów w dziale z tasiemkami.
Ostatecznie efekt mi się podoba, jestem ciekawa Waszej opinii.
Jak sprawiłam, że zrywka z kalendarza jest mobilna i nie zniszczy się przy wyciąganiu ani z biegiem czasu?

To zobaczycie na filmie:
  
  






Dajcie znać jak Wam się podoba!
Aga


Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz