środa, 20 maja 2020

Potwornie słodkie LO | Dorota

Hej, Hej!
Pamiętacie o naszym optymistycznym wyzwaniu?
Słodkie potworki z uroczej kolekcji Craft O' Clock Wam o nim przypomną.
Zainspirowały mnie one do stworzenia LO ze zdjęciem mojego własnego, prywatnego potworka ;) Przyznam się Wam, że nie jestem największą fanką zdjęć wymuskanych, aranżowanych... takich "instafriendly".
Ja uwielbiam te, które oddają urok chwili. A te nie zawsze mają piękne tło, idealny kadr, a model nie patrzy z wyuczoną miną prosto w obiektyw. Mam całą masę zdjęć, na których mój brzdąc wygląda na przestraszonego, zdziwionego i te właśnie uwielbiam. Aż trudno było wybrać jedno!
Ale udało się i oto jest. Mój syn nieco strwożony w towarzystwie potworków wyciętych z elementów do wycinania z wspomnianej kolekcji. Tło ujednoliciłam z pomocą gesso, by zaraz znowu nakropić trochę farby.
Chmurki podkręciłam cekinami. Całość jak zwykle pochlapana i wykończona perełkami Nuvo.
  




  
pozdrawiam
Dorota
  

Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz