piątek, 6 marca 2020

Męskie pasje | Aleksandra

Początkiem marca świętujemy co prawda Dzień Kobiet, jednak dzisiaj, dość przekornie - inspiruję bardzo po męsku. Moja inspiracja to prezent dla młodego mężczyzny, zapalonego piłkarza z wielkimi marzeniami. Piłka nożna to jego wielka miłość, dlatego też starałam się wszystkie elementy kartki powiązać z tą dziedziną sportu.
Ograniczyłam ilość kolorów do minimum. Kolory to głównie czerń i biel nawiązujące do kolorów samej piłki. Ten mocny kontrast podkreśla jednocześnie dynamikę tej sportowej gry. Sześciokątne ozdobniki kartki rozsypane w tle nawiązują z kolei do wzoru na piłce nożnej. W centrum oczywiście sylwetka piłkarza z wykrojnika. Jednolicie czarnej postaci dodałam jedynie białe pasy na getrach piłkarskich białym markerem. W czarno białe paski jest również przewiązana górą tasiemka.
Wykrojnik piłkarza można teraz dostać w promocyjnej cenie :) Zajrzyjcie do działu z promocjami naszego sklepu.  Tam zawsze można wyszukać ciekawe produkty w bardzo dobrej cenie.
Jako tło wykorzystałam papier Craft o'clock  w delikatną, szaro zieloną kratę. Podobny odcień zieleni znalazł się również w nowej kolekcji papierów "Zapach raju" Galerii Papieru. Stempel z życzeniami to również jedna z ostatnich nowości od AB Studio Aga Baraniak. 
  




  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz