środa, 4 marca 2020

Wielkanocne obrazki | Hannas

Do wykonania dzisiejszej pracy zainspirowały mnie rameczki Artistiko. W sklepie dostępne są w trzech rozmiarach. Ja wykorzystałam dwie - średnią i najmniejszą. Ich zaletą jest to, że kupując jedną ramkę, mamy do ozdobienia dwie zawieszki. Zaraz zobaczycie to na zdjęciach :) Każda z ozdobionych przeze mnie ramek utrzymana jest  w innym klimacie. Jedna - bardzo dziewczęca, druga - sielska, rustykalna.
Bazy potraktowałam jasną farbą kredową. Następnie nakleiłam wydarte z papieru ryżowego obrazki. Po wyschnięciu polakierowałam, aby potem swobodnie dozować patynę i nadmiar ścierać bez obawy, że z papierem stanie się coś złego. Prace skleiłam za pomocą heavy body gel.  Same ramki pomalowałam farbami kredowymi w kolorze adekwatnym do obrazków - różowym i zielonym. Zawieszki dodatkowo ozdobiłam wyciskami z masy Das, reliefami wykonanymi za pomocą szablonu i pasty strukturalnej oraz konturówki. A że na końcu czegoś mi jeszcze brakowało, to rameczki pochlapałam czarną farbą akrylową oraz domalowałam białe kropeczki wykałaczką i dokleiłam łańcuszek kulkowy. Całość zabezpieczyłam lakierem matowym.
Myślę, że jeden komplet może spodobać się obdarowanej dziewczynce, a drugi  swobodnie zawisnąć w czyimś sielsko- wiejskim domu :)







Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Podobne:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :

  1. Ramki choć zrobione w prosty sposób, to są prześliczne! 💜💜💜 Czasami tak nieweiele trzeba, żeby powstało coś pięknego.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że się podoba ❤️❤️❤️

      Usuń