czwartek, 14 listopada 2019

Zardzewiała latarnia | Mirella

Od kilku lat o tej porze roku robię przestrzenną dekorację z malutkimi, ośnieżonymi domeczkami.  Tym razem do jej stworzenia wykorzystałam bazę latarni z HDF. Aby wewnętrzna dekoracja była lepiej widoczna usunęłam z okienek szprosy (nie jest to trudne, wystarczy ostry nóż i papier ścierny). W otwory wstawiłam przycięte przez pobliskiego szklarza szybki, ale  można wykorzystać do tego grubą folię.


Latarnię "wystylizowałam" na zardzewiałą, nie jest to trudne przy pomocy mojego ulubionego podkładu Viva Rusty Paper (bardzo lubię jego chropowatą fakturę). W środku tradycyjnie umieściłam malutkie domeczki, dodałam im własnoręcznie zbudowany płotek (z wykałaczek) i takie detale jak stos kominkowego drewna, czy ścieżka z drobnych kamyczków pozbieranych na podwórku :) Ale dla klimatu dekoracji najważniejsze są lampeczki oświetlające wnętrze domków. Detal nietrudny do zamontowania, a dodający wiele uroku.








pozdrawiam
Mirella


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :