środa, 13 listopada 2019

Świąteczna ozdoba kuchenna + video | Marzena

Hej
Witam się dziś z Wami kolejna inspiracja bożonarodzeniową. Tym razem ozdobiłam frezowana deseczkę kuchenną, tak aby nastrajała świątecznie w czasie kuchennych rewolucji i przygotowań do świąt. Bazę ozdobiłam klasycznie metoda decoupage z elementami papieru do scrapbookingu. Potem bawiłam się układając kompozycje z kwiatów i dodatków florystycznych. Całość zamknęłam pod akrylowym medalionem.Projekt tak bardzo mnie wciągnął, że zrobiłam sobie cały komplet na różnych bazach, efekty jak i proces powstania deseczki możecie zobaczyć na video, które dla Was przygotowałam.
Film obejrzeć możecie na moim nowym kanale... Niestety spotkała mnie bardzo przykra sytuacja, bowiem mój dotychczasowy kanał został skradziony. Tak wiec przy okazji zapraszam do subskrypcji nowego kanału.






A tutaj link do tutorialu na deseczkę świąteczną. Miłego oglądania!


Pozdrawiam Was serdecznie
Marzena


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Dekoracja piękna. Film obejrzałam i jest super!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń