wtorek, 12 listopada 2019

Kartka w kształcie choinki | BBart

Witajcie.
Mimo że za oknami jesień mieniąca się pięknymi kolorami, czas pomyśleć o przygotowaniu świątecznych kartek i  zimowych dekoracji.
Dziś przygotowałam dla Was kartkę choinkę w świąteczno- zimowym klimacie. Otuloną mchem i pachnącą pomarańczą z goździkami. Te i inny naturalne dodatki w postaci szyszek, drewienek czy kory, znajdziecie w dużych ilościach w naszym sklepie. Idealnie pasują one do naszego aktualnego wyzwania "Naturalne święta"

Moją bazę w kształcie choinki ozdobiłam pięknym  papierem w deseczki z kolekcji Craft o'Clock - "Carols in the Snow". Na nim warstwowo, pomiędzy naturalnymi, pachnącymi świętami dodatkami, rozmieściłam wybrane  elementy  z arkusza do wycinania I i II. Dodałam koronkę, mech i przełożyłam sizalem. Całość skropiłam białą farbą oraz musnęłam nią brzegi.





  
Mam nadzieję, że chociaż trochę wprowadziłam was w ten cudowny klimat.

Życzę wszystkim wspaniałego i cudownie twórczego weekendu.
Bożena/BBart
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz