piątek, 15 listopada 2019

Dekoracja świąteczna z domkami | Aleksandra

"Naturalne święta" to temat naszego nowego wyzwania. W sklepie dostępnych jest mnóstwo naturalnych i pachnący świętami dodatków. Z pewnością pomogą stworzyć dekoracje bardziej eko i bliżej natury, a długie wieczory listopada to dobry czas na przygotowania ozdób świątecznych.
Moja inspiracja to dekoracja świąteczna zbudowana na dużych brzozowych plastrach sklejonych klejem na gorąco. Do większości elementów wykorzystałam papieru eco kraft, który bardziej kojarzony jest z naturą, ale oczywiście równie dobrze można użyć kolorów. Do wykonania domków użyłam bardzo fajnych wykrojników Nellie's Choice. Te domki świetnie nadadzą się również do dekorowania bombek.



Daszki dokleiłam dla kontrastu, w czerwonym kolorze, zrobiłam je też nieco większe niż zakłada wykrojnik. Tak prezentują się o wiele ciekawiej. Na kościółku dorysowałam kilka cegiełek i podkreśliłam drzwi. Sztucznym śniegiem ozdobiłam okienka i dachy.

  
Choinki to również wykrojniki. Dwa wycięte elementy skleiłam wkładając do środka patyczek do szaszłyków. Dół choinek podkreśliłam tuszami a górę ozdobiłam sztucznym śniegiem. Jako drzewka posłużyły mi drobne gałązki zebrane w parku.
  

Przygotowane elementy wkleiłam na zaplanowane miejsce i część podstawy ozdobiłam śniegiem. Część, bo jednak chciałam zostawić nieco naturalnego drewna.
Mam nadzieję, że ten wdzięczny temat zimowego miasteczka spodobał się Wam na tyle, że stworzycie własne ośnieżone domki. Może tym razem w wersji bliżej natury? Koniecznie pochwalcie się dołączając do wyzwania :)

 
Sporo ciekawych elementów do stworzenia podobnej dekoracji znajdziecie również w dziale tekturek, a tutaj dodatkowo brokaty, pasty i sypki śnieg do wykończenia dekoracji.
  
pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :