poniedziałek, 18 listopada 2019

Kartki w kształcie gwiazdek | Justyna

Witajcie ;)
Święta zbliżają się już dużymi krokami,a na blogach pełno już świątecznych inspiracji więc i ja postanowiłam przygotować dwie kartki. Wykorzystałam bazy w kształcie gwiazdek, ale w sklepie znajdziecie wiele różnych kształtów, na bazie których szybko wyczarujecie swoje kartki. Do ozdobienia moich gwiazdek wykorzystałam papiery z zestawu "Breeze of the forest" AB Studio, które zawierają również świetne arkusze z elementami do wycinania. W ruch poszły nożyczki i na ramkach z tekturki, które stanowią bazę mojej kompozycji, nakleiłam elementy warstwowo i uzupełniłam naturalnymi dodatkami. Muszę przyznać, ze praca na gotowych bazach jest bardzo przyjemna i w pół godziny możecie wyczarować kartki dla rodziny czy znajomych.
  





Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz