poniedziałek, 25 listopada 2019

Święta pachnące cynamonem i pomarańczami + video | Deri Crafts

Witajcie,
Po chwilowym oderwaniu w marynistyczne klimaty, wracam do Was z kolejną propozycją zimowej kartki. Tym razem w tematyce eco i recyklingu. Eco, gdyż 90% produktów jakie wykorzystałam w pracy jest naturalnych: od bazy z grubego papieru poprzez jutę i szklany brokat, aż po pachnące przyprawy. W Bożonarodzeniowych pracach nie wyobrażam sobie nie wykorzystać kory cynamonowca czy anyżu. Zapach jaki roztacza praca z tymi ozdobami natychmiast nastraja bardzo świątecznie. I to nie musi być kartka, jeszcze lepiej sprawdzą się te elementy w dekoracjach do domu.
A recykling, ponieważ użyłam starych kartonów jako wypełniaczy pracy (zamiast kostek dystansowych).
Na dzisiaj przygotowałam wam prostą, choć bogatą w formie, kartkę świąteczną właśnie z tymi ozdobami. Jest to projekt szybki i relatywnie tani, nie wymagający skomplikowanych i drogich narzędzi. Pracę tę przygotowałam z myślą o was, abyście popróbowali się z tematem i samodzielnie przygotowali kartki dla swoich bliskich. Myślę, że dla nich byłaby to niesamowita frajda! A przy okazji jak sfotografujcie swoje prace, to na blogu mamy właśnie wyzwanie w doskonale pasującej tematyce, więc zachęcam do pokazania swoich prac!
  





Aby bardziej pomóc wam w podjęciu decyzji do pobawienia się tą tematyką, dodatkowo przygotowałam mały tutorial. 

Zatem zapraszam na obejrzenie tutorialu i gorąco zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu! 
  


pozdrawiam
Deri Crafts


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz