sobota, 23 listopada 2019

Wiosenna kartka w listopadzie + video | Aga

Muszę na wstępie Wam się przyznać, że miała dziś dla Was powstać karteczka zimowa...
Niestety nie potrafiłam się oprzeć, nie mogłam już się doczekać aby użyć tej cudownej ważki, którą sama osobiście kolorowałam projektując kolekcję "Forest Dream"... Tak bardzo nie mogłam, że teraz w listopadzie mam dla Was wiosenną i lekką karteczkę, tak lekką jak jej główna bohaterka.
Mam nadzieję, że pomimo zbliżających się świąt oraz zimy nadciągającej wielkimi krokami, skusicie się na odrobinę wiosny po środku listopada i wskoczycie na film z procesu powstawania tej karteczki.
Zapraszam Was na tutorial :)


Jako baza kartki posłużyły mi papiery ZoJu Design "Forest Dream" z małej kolekcji. 
Papiery już lada momencik będą dostępne w sklepie w dziale nowości :)
Całą kartkę wypełniają elementy do wycięcia z tej samej kolekcji, a także listki z wykrojników, sizal i kuleczki z Pentart.
Blasku dodała prze-rewelacyjna farbka DecoArt w kolorze szampańskiego złota. Obecnie jest to mój ulubiony produkt!
Sprawdźcie sami jak wyszedł efekt końcowy i nie zapomnijcie dac znac co sądzicie w komentarzach :)
  




Pozdrawiam
   

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz