środa, 27 listopada 2019

Ślubny exploding box | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja, to ślubny „exploding box” w kolorach zimy. Biel i srebro kojarzą mi się z mroźnym dniem w środku zimy, wtedy gdy śnieg skrzy i połyskuje.

Do stworzenia boxa użyłam gotowej bazy z firmy „Rzeczy z papieru”. Do ozdobienia bazy wykorzystałam papier perłowy srebrny oraz arkusz papieru z „UHK Gallery”, na który naniosłam wzór przez szablon. Tutaj wykorzystałam pastę brokatową, która ślicznie błyszczy. Połączyłam „surową” tekturkę z białymi kwiatkami a, dla dodania blasku, listki wycięłam z brokatowego papieru. By dodać lekkości, pod kompozycję podłożyłam koronkę na tiulu. W ten sposób powstał box w kolorach zimy.
  






  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

1 komentarz :