piątek, 4 października 2019

Zimowy pejzaż | Deri Crafts

Witajcie!
Choć za oknem dopiero co nastała jesień w scrapbookingowym (a tym samym kartkowym) świecie, już od jakiegoś czasu, możemy delektować się świątecznymi nowościami przydasiowymi: od papierów, poprzez tekturki na metalowych dodatkach kończąc. Tak mnie to natchnęło, że i ja postanowiłam rozpocząć już sezon zimowy, przygotowując dla was kartkową inspirację w tym temacie. Zaczynam więc od kartek z pozoru prostych, stemplowanych i to wyłącznie tuszami wodnymi. Do nadania pracy trójwymiarowości wykorzystałam te same tusze, ale w charakterze akwareli oraz białej farbki do imitacji śniegu. Jako akcenty kolorystyczne wykorzystałam czerwoną brokatową konturówkę oraz czerwono- biały bawełniany sznureczek. Czymże jednak byłby widoczek zimowy bez podkreślenia skrzącego się na mrozie śniegu, prawda? W tym wypadku doskonale sprawdził się lakier brokatowy, dający właśnie ten subtelny piękny blask. Brokatem spryskałam całość postemplowanej kartki (niestety na zdjęciach brokat jest słabo widoczny) i kartka gotowa :). Te same kroki wykonałam dla drugiej kartki, używając oczywiście innych stempli, ale dalej trzymając się tematyki zimowego pejzażu.
  


 




A jak tam u was? Przygotowujecie już świąteczne kartki czy czekacie na ostatnią chwilę? ;-)

Pozdrawiam,
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz