środa, 2 października 2019

Zimowa kartka z bałwankami | Aleksandra

Wtajcie :)
Zauważyliście, że gdy tylko rozpoczyna się wrzesień, od razu pojawiają się zimowe, świąteczne prace? Dzisiaj ja również inspiruję karteczką pełną śniegu, do tego z uroczymi bałwankami. Kartka niekoniecznie świąteczna, jednak z pewnością zimowa. Dla zimowych solenizantów idealna.


  
Step panel card to kartka o bardzo prostej konstrukcji. Szeroki dół tworzy podstawę, by można było ją postawić, a z przodu posiada ozdobny panel. Ten rodzaj kartki jest o tyle ciekawy, że pomimo swojej grubości daje się prosto złożyć i zmieścić w kopercie.
  

W mojej kartce wykorzystałam grubość podstawy i dodałam ośnieżone pagórki jako warstwy. Przedni panel wykonałam z przezroczystej folii, zdobiąc ją jedynie płatkami śniegu namalowanymi białym pisakiem. Bałwanki to stemple kolorowane kredkami akwarelowymi Koh-I-Noor. Niestety, tych stempelków w sklepie Zielone Koty już nie można dostać, jednak wystarczy zajrzeć do działu stemple-zima, by znaleźć mnóstwo podobnych, równie ciekawych zestawów. Warto pozaglądać, oj warto :)



pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :