poniedziałek, 30 września 2019

Najprostszy album na świecie + tutorial | Justyna

Witajcie :)
Jak już zapewne zauważyliście producenci rozpieszczają nas rożnymi rozmiarami kolekcji papierów. Dzięki nim tworzymy szybciej, a praca staje się jeszcze bardziej lekka i przyjemna. Jeśli zestawimy papier z idealnie dopasowaną bazą albumową to wiadomo, że w maksymalnie pół godziny powstanie mały album.
W Sklepie Zielone Koty.pl są dostępne różne rozmiary baz albumowych i różne rozmiary kolekcji papierów. Jest w czym wybierać.

Ja wybrałam do dzisiejszej inspiracji album harmonijkowy Eco-scrapbooking 15x15, papiery Craft o Clock "Summertime Picnic" w rozmiarze 15x15cm, arkusz do wycinania z tej samej kolekcji, motyle i kilka innych dodatków.
  
 
Kartki papieru z kolekcji 15x15 pasują idealnie do stron albumu. Nie trzeba się martwić o wycinanie,  niszczenie wzoru i dopasowywanie. Kolekcja Summertime Picnic ma idealne wzory. Dzięki nim album, nawet bez zdjęć, jest uroczy. Zobaczcie, jakie to proste. Odrobina kleju i środek gotowy. 

   
Wycięłam elementy z arkusza do wycinania. Używam do tego małych nożyczek. Dzięki nim wycinanie jest bardzo proste.
  
 
Dobieram resztę dodatków.
  
   
Oklejam okładkę (tym samym rozmiarem papieru) i układam z przygotowanych dodatków kompozycję i gotowe. 
  
   
Prawda, że proste? Wykonanie takiego albumu zajmuje dosłownie pół godziny. Najwięcej czasu poświęciłam na wycinanie. Mój kurs nie jest skomplikowany. Chodziło mi o to, by pokazać Wam, jak przy tylu dobrodziejstwach jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć pracę nad tworzeniem albumów.
  





pozdrawiam
Justyna


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz